Cliëntenraad

Bij Lotus Thuisondersteuning sta je als cliënt centraal. Ook bij beslissingen in de organisatie. Zo schuiven bij al onze belangrijke overlegstructuren en beslismomenten cliënten aan en nemen actief deel. Want écht samen maken we mogelijkheden waar.

Taken en verantwoordelijkheden cliëntenraad

De cliëntenraad komt op voor de algemene belangen van alle cliënten van Lotus Thuisondersteuning en is de vertegenwoordiger naar onze directie. De taken van de cliëntenraad kunnen in het kort omschreven worden als het adviseren van de directie over die zaken die alle cliënten van Lotus Thuisondersteuning aangaan.

De cliëntenraad van Lotus Thuisondersteuning schuift aan en praat mee over alle onderdelen van de organisatie. Van werving van personeel tot de uitbreiding van onze zorgteams en grote investeringen, de Cliëntenraad doet mee in het beslisproces.

In elke instelling in de gezondheidszorg moet de belangenbehartiging van cliënten vorm krijgen door een onafhankelijke cliëntenraad. Dat is zo bepaald in de Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen.

Vragen en informatie

Heb je vragen over de Cliëntenraad? Neem dan contact op via admin@lotusto.nl of via 070-3801162.